2009. március 4., szerda

Salexandre készre varrva - Salexandre finished


Elfelejtettem ezt mutatni, hogy készre varrtam. Nem megy valami jól a varrás :) Úgyhogy ezt nézzétek el nekem. De valahol el kell kezdeni gyakorolni.
Az anyag Bogiéktól természetesen. A mintát meg ahogy korábban irtam 25 countos rózsaszín vászonra hímeztem 1x1 szálon, 1 szállal. Fonal az imádott Caron Waterlilies-em, Cherry színben.

I forgot to show you that I finished my Salexandre. I am not too good in sewing :) Sorry for the result, but now this is my output what I am capable of. But I have to start the practising somewhere ;)
The fabric is of course from Bogi's shop. And the pattern was stitched on a 25 count pink fabric, over 1 thread with 1 Caron Waterlilies, Cherry color thread. I love this thread and color!

7 megjegyzés:

Anita írta...

Ez nagyon jól néz ki, szeretném élőben is megtapizni. :-)

Dora írta...

Anita, akkor a héten be kell még ugranod! Mert szombaton elpasszolom ;)

Névtelen írta...

áááá, pedig én is azt akartam írni, mint Anita :D Hogy nagyon jó lett, és megtapiznám a talin :)
Na, majd legközelebb...

Nina írta...

Jóóóó lett!!!
Az enyém szerintem sosem lesz befejezve, még mindig nem tudom, mihez kezdjek vele :D

Anita írta...

Ma délután beugorhatok? :-) A fodrászom influenzás lett, úgyhogy áttettük a randit jövő hétre. A főnököm nincs ma, úgyhogy lelépek a fél ötös vonattal, öt körül ott lennék nálatok. Nos?

Timici írta...

de jó lett, én is azt írtam volna, hogy majd muti élőben, de látom hiába:o) de majd csak csinálsz még, nem igaz?;o)

Dora írta...

Nina, én meg akartam csinálni a többit is, de odáig még el sem jutottam :)

Klaudia, hát ezt asszem ki fogod hagyni ;) Ha csak el nem felejtetem odaadni :D