2009. március 29., vasárnap

Mennyasszonyi ruhás-csokros játék


Nem bírom ki én sem, én is beszállok Szarvasmici játékába :) Nem elég, hogy az ember eldicsekedhet a legszebb napjával, de még ajándékot is lehet érte kapni ;)

A ruhám nem saját készítésű volt, de eg
y szegedi divattervezőnek a saját munkája. Nem szeretem a nagy felhajtást, úgyhogy egyszerű ruhám volt. Próbáltam fotózni, de ugye ez is 2001-ben volt, ezer meg egy éve :)


Úgyhogy akkor még nem volt digitális kép, jobb híjján a papírfotókat tudtam lefotózni. Ezért nem is jön ki tulságosan jól a ruhám. Az alja nem volt ugyan díszített, csak a teteje.



A hajpántom igazi virágokból volt, ugyanilyenekből a csokrom. Szerintem a világ legszebb csokra az enyém volt :-D

11 megjegyzés:

helen írta...

Hát, én csak szerettem volna ilyen szép lenni... A csokrod tényleg nagyon szép! :)

Dora írta...

Köszi Éva :)
Én akkor voltam a legszebb... dehát ez jó régen is volt... plusz 10-12 kg... és elégedetlenség magammal ;) Dehát a nők egyébként sem elégedettek sohasem :-D

Fauna írta...

Nagyon szép volt a ruhád, főleg a felsőrész különleges díszítése tetszik. Persze a csokrod és szép és egyedi.

Miaanya írta...

Gyönyörű voltál! A csokor pedig nagyon különleges és szép:)

Szentpyr írta...

Te is, a csokrod is ....csoda szép, de ezt mintha mondtam volna már:))

Anita írta...

Én is csak ismételni tudom magam, szépek voltatok! :-)

Barbi írta...

Nagyon széééép vagy a képeken! Csodás fotók! :D Egyébként én is akkor éreztem magam a legszebbnek, én is plusz 10-12 kg-val vagyok több és én is elégedetlen vagyok. ;D

Dora írta...

Köszi Barbi :)
A fotókat pedig apukám készítette :)

Valikaa írta...

Gyönyörű menyasszony voltál!

Dora írta...

Valika köszi szépen :)
akkor még szép voltam tényleg :)

Valikaa írta...

Most is szép vagy!

Remélem amikor én is eljutok odáig, ilyen szépen fogom tudni kiválaszani a ruhát, csokrot, fejdíszt...