2009. március 22., vasárnap

Ajándékaim



A csajok tegnap megajándékoztak mindenfélével :) Lett piros lélekmelegítőm! Lett piros nyakláncom!!! Annyira jó :-DDDDDDD Lett piros Tildás szivecském! Nem az, amit Zsuzsi mutatott a blogján, és kinéztem magamnak, de egy másik ugyanolyan :))) Huu, de jó nekem :) Lett kötőtű méret leolvasóm!!! Nagyon tuti, nem kell találgatnom! Már múltkor elirigyeltem Dorottyától! Lett csokikám. A képen már csak egy van. A többinek lába kélt :-DDD Lett csudaszép neszesszerem, igaz ezt inkább lejmoltam, mint kaptam :-DDDDDD De annyira jó, én is csinálnék ilyet, de nem tudok! Úgyhogy kénytelen voltam máshogy hozzájutni.


Aztán Delfike meg volt olyan rendes, hogy kölcsönadta az Alkonyatot!!! Úgyhogy nekiállhatok végre újra ;) Majd következő tali visszaadom, addigra talán majd én is szerzek sajátot.
És nem utolsó sorban Katától kaptam egy kötős könyvet! Azt hittem kölcsön, de nem! Tényleg nekem adta! Úgyhogy mostmár csak rajtam áll, hogy kiolvassam a tudományt! Belelapoztam, és végre tök sok dolog van ebben, ezt szeretem! Amikor látom az esélyt, hogy megérsem :)

6 megjegyzés:

dviki írta...

Dóra, az ajándékok hihetetlen klasszak!
Most annyira, de annyira irigy vagyok...legfőképp Delfikére, hogy ő már részese lehetett a "hírhedt" Sárkánytalálkozónak!!! ;)))

Dorottya írta...

"Hírhedt" Sárkánytalálkozó..... :-DDDD
A lélekmelegítőről még értekezünk.......
Klasszak az ajándékaid!!!;-D

Dora írta...

Viki, jöhetsz legközelebb te is ;) Legalább megnézhetném az I thee wed-et!

Dorottya, majd irok mindjárt mailt ;)

Timici írta...

jujj ilyen kötőtűméret ellenörzőre nekem is nagy szükségem lenne, hol lehet ilyet beszerezni???

Dora írta...

Timi, Dorottyától kaptam ajándékba a kötőtű ellenőrzőt, szóval fogalmam sincs, hogy honnan van...

Timici írta...

:( de kár, mármint hogy nem tudod:o)