2009. március 22., vasárnap

Sárkánytalálkozó 4.

Megtartottunk 4. sárkánytalálkozónkat, Dóráéknál ezuttal.
Kicsit kalandosra sikerült a nap :) Eleve ott kezdődött hogy nagyon nehezen alakult ki, a ki hogyan jut el Dóráékhoz, de akkor még nem tudhattuk, hogy Dorottya szedi a 60-ast :-DDD Emiatt aztán előző este későn már ki is alakult, hogy Anita lesz a főtaxis, és szállít minket Dóráékhoz. Fél 9-re ideért Anita, természtesen én sehogy sem álltam. Úgyhogy kis késéssel indultunk Klaudiáért. A keletinél kavarogtunk egy sort, végül csak meglett a parkoló, amelyet a behajtani tilos oldalról meg is közelítettünk :-DDDD Klaudiát nagy nehezen megtaláltuk, pedig ugyanazon parkolóban volt elviekben :) Becuccoltunk, aztán irány át a Népligethez Delfikéért. Elviekben 10 perc lett volna az út, de most ismét elkevertünk másfele. Delfike busza kicsit késett, de nem is volt gond, mert közben telefonált Dorottya hogy várjuk már meg, valahol fussunk össze útközben. Delfikével is megtaláltuk végül egymást, és vártuk Dorottyát. Aki végül a Schell kútnál várt minket, mikor odaértünk épp telefonált, kocsi motorház tetője nyitva volt. Hát igen, akadt egy kis gond, nem volt olaj már egy gramm sem az autóban. Dorottya vett egy adagot, betöltötte, és remélte, hogy ez megjavitja ama problémát, hogy vagy a motort indítja el, vagy sebességbe rakja az autót. Na, elindultunk, de pechesen kanyarodó sávban voltunk, az egyenes helyett, és hát meg kellett állni a sávváltáshoz. Anitával mi ki is kanyarodtunk, Dorottyák meg ottragadtak. Már Dóráékhoz értünk, mikor Dorottya hívott, hát kénytelenek voltak Delfikével letolni az autót, mert többé nem indult el. Anita visszament a csajokért, mi meg Klaudiával felmentünk Dórához. Megjegyzem, Anita a saját kocsiját sokkal jobban vezeti ;), úgyhogy most nem akartam félelmemben meghalni :-DDDD
Dóráéknál Évi már ott volt. Mindig ő az első :) Végül csak összeverődtünk. Dumáltunk mindenfélét, Dóra még főzőcskézett. Dóra megkérdezte kérek-e Algopyrint, úgyhogy valszeg pocsékul néztem ki. Kértem is. Tényleg messze jobb mindenél ez a gyógyszer, mert rövid időn belül nem fájt semmim.

Az ebéd jó volt, tök újdonságot láttam. Mi sosem csinálunk ilyet, hogy sajtot rakunk a levelesbe, és szépen megolva, és fincsi izt ad a levesnek. Tök tetszett, nekem is ki kell próbálnom. Az asztalnál épphogy elfértünk, mivel heten voltunk ezúttal :)

Aztán jött a mutogatás. Asszem mindenki nagy csalódás volt, hogy Delfike nem hozta el a tengeres képét :))) Mindenki úgy várta pedig! De megígérte, hogy legközelebb. A sárkánysalos képeink szerintem nagyon tutik lesznek, mert mindenki varriált, máshogy csinálta a dolgokat. Egyforma lesz, de mégis tök különböző mindegyik. Képeket nem csináltam, mert este még programom volt, nem akartam azt is a fél városon átcipelni.

Dorottyáék léptek leghamarabb, lévén kocsi nélkül, vonatozásra voltak itéltetve Delfikével. A többiek fél 6-kor mentünk, Éviért jött a férje, mi meg Anitával, Klaudiával mentünk a városba. Anita kirakott minket a Kálvin téren, én meg elkísértem Klaudiát a Keletibe, hogy biztos megtalálja.
Utána én rohantam Zsuzsiékhoz.

Kaptam mindenfélét, majd mutogatok is, ha végre egy gép kerül a kezembe. De jó fáradt vagyok, este későn értem, Péterrel még éjfélig fent voltunk. Legközelebb Anitánál leszünk :)

3 megjegyzés:

dviki írta...

Már vártam a beszámolót! Remélem a többiek is hamarosan leírják élményeiket, olyan jóóó olvasni!

Anita írta...

Most olvasom csak, hogy kaptam egy piros pontot a vezetésre. Örülök neki! :-))

Delfike írta...

Nagyon örülök,hogy már nem csak a hangodat ismerem,hanem téged is személyesen.
:))
Csak azt sajnálom,hogy nem tudtunk olyan sokat beszélgetni.:((
Nagyon hamar eltelt a délután.