2009. március 29., vasárnap

Kannás RR - Flower pot

Megvan az első darabom :) Utolsó pillanatban, ugyanis április 1-e a postázás. Na mondjuk nem mintha nekem fontos lett volna, hogy most ezzel elkészüljek, mert eggyel több kendő van a körben, mint ahányan hímzünk most. Judit ugyanis már mindre ráhímezte a részét. És én iktattam a körbe a plusz kendőt, ezért nálam mindig kettő van. Amit meg postáznom kell, arra már nem kellett hímeznem, mert az az enyém :) De hogy lássák a lányok, hogy milyen szolidáris vagyok, meghímeztem.


Mondhatnám Dorottya kedvéért, hogy szerettem hímezni, de csak félig lenne igaz :) Ugyanis volt olyan aranyos, hogy 3 szálas hímzést adott nekünk :) Tény, hogy erre az anyagra kellett a 3 szál. Rájöttem hogy nem is annyira a 3 szállal van a bajom, inkább az zavar, hogy a bobinán a fonalak összevissza vannak így. Mert van levágva darab, ami 1 szál csak, van 3 szálas, van 2 szálas, meg a maradék, ami a 6-osból ott maradt, miután leválasztottam... szóval rémes :) A minta viszont nagyon tuti kis minta, tök gyors volt, 2 nap alatt lenyomtam. Még este maradt pár szálra időm a Tralala mintára is, amit Nina anyagára elkezdtem. Viszont faszoknya nem volt az elmúlt hónapban... ideje lenne kézbe vennem, ha április elején szeretnék belőle valamit legalább jelenteni :-D

3 megjegyzés:

Fauna írta...

De jó kis minták, nagyon helyesek ezek a kicsi kannák! :)

Dorottya írta...

... ha vigasztal: én is utáltam a sajátomat hímezni.... :-(
Köszönöm!!!

Dora írta...

Fauna, köszi :)

Dóri, igen, igy sokkal jobb, hogy te is utáltad :-DDDDD Egyébként nincs mit :) Igy hogy neked kellett csinálnom nem volt olyan nagy baj ám!