2009. március 10., kedd

Újabb díjat kaptam!


Ez ugyan nem látszik már, hogy mennyi volt, mert azokat nem mentettem át a régi blogról, amiket korábban kaptam. De íme egy újabb Timitől! Nagyon jól esett, hogy ismét gondolt rám valaki!

A díj kinek is jár? A legjobb bloggoló barátnak ;) Ha jól láttam nincs semmi kötelező szöveg, de 5 embert kellene talán jelölni. Köszönöm Timi! :)))

Anita
Dorottya
Dóra
Évi
Klaudia

I have got another award form Timi! I was very happy that she gave it to me!
The award is for the best blogging buddies as its title says. There is no compulsory text, only 5 people have to be nominated. See the list above.
Thanks, Timi!

6 megjegyzés:

Anita írta...

Köszi! :-) Majd írok mélt, ilyennel már Dorottyát is fenyegettem, de még nem jutottam odáig... :DD

Dorottya írta...

Anita nagyon megijedtem ám.....
WOW! Új díj??? És még nem láttam senkinél (vagy csak nem olvasok idegen blogokat mostanában...)?????
Köszönöm szépen! Majd igyekszem rászolgálni.....

Anita írta...

Timin és Dórin kívül én sem láttam még máshol, de lehet, hogy én sem olvasok elég idegen blogot.

Névtelen írta...

Köszi :)

Soleil írta...

Köszönöm szépen én is!
Holnap ezzel kezdem a blogomban a lemaradásaimat, s aztán majd megyek szépen visszafelé... egész januárig:-DDD

Delfike írta...

Tőlem is megkaptad!!! :)))