2009. augusztus 19., szerda

Születésnapomra

Valikától kaptam ezeket szülinapomra :))))))))))



Nézzétek meg Valika mivel lepett meg születésnapomra! Kicsit ugyan később kaptam meg, de sajnos nem sikerült a keresztszemes talit összeegyeztetnünk, pedig terveztük, hogy találkozunk akkor. Aztán én jól elszúrtam a dolgot, mert a kannás RR-ben nem módosítottam tavaly októberben a címemet, mivel Dorottya van előttem, ő meg mindig elhozza, szóval eszembe sem jutott, hogy ott még az albérlet cím szerepel. Valika pedig oda adta fel postán. Mondta is, hogy múlt hét csütörtökön útra kelt, én meg vártam pénteken a postást, hétfőn, nem hozott semmit. Jó, ide valamiért még az elsőbbségi sem mindig ér ide másnap, de azért már aggódtam. Este táncon csörgött a telefonom, de ott nem tudtam felvenni, a régi főbérlőnk keresett. Nem is tudtam elképzelni, hogy vajon miért hívhat. Aztán este még egyszer keresett, akkor már fogjuk rá, hogy fel tudtam venni a hívást, de felvettem, mert már másodjára hívott. Igaz épp gyerekfürdetésben voltunk, de mondom majd mondom neki, hogy gyorsan mondja. Na akkor derült ki, hogy jött egy csomagom, még pénteken bedobtak egy értesítőt. Péter el is ment érte tegnap reggel, de hát ugyebár elvesztettem jómúltkor az összes iratomat, úgyhogy se személyim, se lakcimkártyám nem volt. Szerencsére eszembe jutott, hogy útlevélre csak ideadják már. Úgyhogy ma a posta felé vettük reggel az irányt, és felvettem a csomagom :)

És hát ismét nagyon örültem Valika ajándékának! :)))))))))))))))))) Csak úgy vigyorgott a fejem! Mert hát megint milyen szépet hímzett ez a csajszi! Jaj, annyira gyönyörű, és annyira köszönöm, hogy a kevés idejéből a vizsgák, tanulás mellett rám is gondol. Meg kell, hogy háláljam majd valahogy! És még a hímzés mellé természetesen egy csomó dolgot pakolt! Lássátok a képen. A himzést többször is fotózgattam, csak, hogy lássátok mennyire szép. Szerintem 20-as luganán van, csillámos, és 1 szállal van hímezve.

2 megjegyzés:

Abile írta...

Gyönyörű szép ajándékot kaptál! Ez a fonal nekem is kedvencemmé vált, épp most találtam megfelelő helyet a belőle hímzett hölgyemnek! :o) Így most duplán is örülhetsz neki, hogy ilyen körülményes úton jutott hozzád! :o))

Timici írta...

Isten éltessen sokáig!