2009. augusztus 29., szombat

Gyógynövényes Sárkány RR (2)

Múltkor

Most

Tegnap este csináltam ezet a részt kb.

Ma délután szövegeztem, kereteztem

Miután láttam, hogy Anna írta, hogy már majdnem készen van az RR kezdő részével, gondoltam mostmár tényleg ideje előkapnom, mert még az ablakokkal sem leszek meg. Hát tegnap újra elővettem :) Meg most a gyerekek alvásidejében is böktem bele. Hát ennyit haladt. Persze nem sokat tettem az ablakkeretekért :-D Pedig a csíkok nem is olyan uncsik, inkább azokat a csillagokat az aljában úúúúútálom csinálni.

5 megjegyzés:

Anita írta...

Nagyon tuti ez a piros és haladsz, mint a szél. :-) De igazán nem értem, mi bajod az ablakpárkányokkal... :DDDD

Melinda írta...

Nagyon szép lesz!:)

A G betű is gyönyörű és Kolos zsiráfjai is írtó jó fejek!

Névtelen írta...

Jól alakul! Szép lesz ez is pirosban! :)

Dorottya írta...

..nem is értem, mi bajod a csillagokkal. Annyira jóóóó volt hímezni.... az utolsót belőle! ;-D

Dora írta...

Ah, Dorottya, neked kész az utolsó csillag is?!?! Annyira irigy vagyok. Én bosszúból csak minden mást himzek rajta :-DDDDDDDDDDDDDDD

Köszi lányok egyébként :)