2009. augusztus 30., vasárnap

Gyógynövényes Sárkány RR (3)

Cserépnövény jobbra lent meg a Peppermint felirat rákerült

Sajnos megkontúrozni nem tudtam a leveleket, mert az ablakba lógnak. Pedig utálok a végén kontúrozni mindent.

Mivel olyan jól kitaláltam, hogy legalább a fehér ablakkeretet meg kéne csinálnom időre, ezért természetesen semmiféle keretbe nem bökök, csak a szépséges pirosakba :-DDD Tegnap este ugyan még moziba is voltam, de utána nem bírtam ki, hogy ne bökjek kicsit. Hiába no fanatikus vagyok. Hazafele a moziból, a buszmegállóban a zuhogó esőben meg kötöttem :-DDDDD Na hát érdekességképpen gondoltam felrakom, hogy tegnap délután óta ezt sikerült összehoznom :)

Olyan jó lenne mindig szép vasalt hímzésképeket felrakni :-D, de sajnos erre sosincs időm. Szóval kicsit agyongyűrt mindig az anyagom... most néztem, hogy becsatoltam a képeket.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

De mikor olyan szépek a pirosak :) Én is húzom halasztom a fehér keretet, pedig az lenne a fontosabb.
Olyan jó, hogy elő mered venni a kötést bárhol! Én nyuszi vagyok, csak otthon merem, pedig mindig tervezem....

Dora írta...

Hát ez az, imádok pirosat himezni nem tehetek róla :-DDD

A kötésért a buszmegállóban mindig van aki kiröhög, meg összesúg, általában fiatalok, de van, hogy még csak nem is. De nem érdekel, valszeg nem tudják, hogy milyen értékes egy több gyerekes anyukának az idejéből 40 perc szabadidő ahhoz hogy azt eltöltse bambán kinézve a fejéből ;) Úgyhogy nem érdekelnek :-D

Timici írta...

nagyon jól haladsz Te is, még van 2heted, úgyhogy nem kell izgulni, lehet mellette picit MUKkolni is;o)
én a Munkaügyi Központban horgoltam, míg 4,5! órán át várakoztam, kicsit néztek, de kit érdekel és is tudok nézni:D kötéssel már bajban vagyok, nem tudok ugyanis mintát megjegyezeni:(
ha van erre vmi okosság vagy praktika, annak nagyon örülnék;o) vki???

Dora írta...

Hát Timi, én okosat nem tudok mondani. Én egy-két kötésmintát meg birok jegyezni... de pl a Sunray az nem ment. Vagyis ment volna, mert értettem az elvét, de bonyolult lett volna mindig kiokoskodni.

Még az aeolian is valamennyire megjegyezhető volt nekem. De csak olyat viszek magammal, ami nem bonyolult, nehogy bajban legyek :)