2009. augusztus 26., szerda

Sun ray shawl készen

Kissé sötét kép, blokkoláskor...




Készen, kiterítve

Megértem, elkészült :) Persze semmi sem a terv szerint :-D Majdnem egy teljes 10dkg maradt még a fonalból. És nem lett 6x ismételve sem a minta, csak 5,5x. Egyszerűen nem fért rá a tűmre, már nem tudtam hogy fogni, hogy ne hulljanak le a szemek. Úgyhogy kénytelen voltam lekötni. Még Szegeden elkészült, csak nem volt blokkolva. Ezt még tuti gyakorolnom kell :) Viszont mondhatta volna valaki, hogy ilyen baromi büdös a gyapjú vizesen :-DDDD Oh, borzalmas szaga volt.
Nem tudom mennyire látszik majd a képeken, de a két motring között van árnyalatbeli különbség. Nem zavaró, csak elsőre meglepődtem, azt hittem, hogy talán belül még vizesebb, azért sötétebb, de nem, ma reggelre szárazon is úgy nézett ki :) De nem is baj, hogy nem lett hosszabb, mert a mosásnál picit megnyúlt. Nem tudom, hogy én bénáztam-e, vagy ez normális...

15 megjegyzés:

Anita írta...

Állati jó lett, nem gondoltam vona az első néhány sor után, hogy ennyire jól fog mutatni! :-)))

A blokkoláshoz én sem értek, de a vizes gyapjúszagért nem irigyellek, nekem egyszer szőnyegtisztításnál volt hasonló élményem, azt hittem, kimenekülök a lakásból... borzalmas.

Most már tényleg meg kellene kötnöm azt a raindrop kendőt, vagy valamit, mert annyira tetszenek és szeretem is hordani az egyszemet, ami van. :-)

Melinda írta...

Óóóó, gratulálok, csuda klassz lett!:) A fényképen nem látszik, hogy elütne a két gombolyag, de nyilván így van, ha állítod. A "nagyok" azt szokták csinálni, hogy 2 sort kötnek az egyikből, kettőt a másikból és akkor nem látszik a különbség.

Megnyúlás alatt nem tudom, mit értesz, de az biztos, hogy csuromvizesen jobb nem "lobogtatni" a cuccost. Amúgy meg: a végeredményen egyáltalán nem látszik!:)

És tedd már meg, legalább a kedvemért, hogy veszel néhány új tűt, jó?;DDD

Dora írta...

Jaj, igen ezt kihagytam, pedig irni akartam. Sokáig ellenálltam, de végül csak vettem Erikától egy sorozat kötőtűt :-D Úgyhogy mostmár lesz hosszabb is :) Meg mindenféle méret, és igy belekezdtek egy csomóba egyszerre :-DDDDD

Anita, tessék nekikezdeni :) Tök jó csinálni egyébként, sokkal könnyebb bármikor, bárhol elővenni, mint egy himzést.

Egyébként nem tudtam hogy el fognak ütni egymástól, mert elsőre nem látszott.

Próbáltam egyébként vizesen nem nagyon lobogtatni,de most olyan lazának, mármint lazábbaknak tűnnek, mint mikor kötöttem. Aztán lehet, hogy csalóka, mert már kész van pár napja, és csak tegnap vizeztem meg :)

Névtelen írta...

Szuper lett, nagyon tetszik :)

Szentpyr írta...

A színéért már eddig is rajongtam, de így készen BAROMI JÓ lett! Húúú de még milyen jó!!!

Timici írta...

nagyon szuper lett!!! gratula!
a gyapjúszagon én is elámultam a múltkor, mert senki sem említette, szerencsére száradáskor elmúlt:o)
Amúgy szerintem normális, hogy nyúlik és nagyobb lett, mert a gyapjú nagyon rugalmas fonal, ezért is lehet blokkolni meg minden, az én kendőm sem tűnt 2méter hosszúnak fent, míg ki nem feszítettem, szóval szerintem ez így normális:D
A csipke minta meg úgy szép ha pókhálós picit, ami a lógatós képeiden nagyon jól látszik, szóval szerintem tökéletes lett, úgy ahogy van!;o)
és hurrá, hogy vannak új tűk, egyre több szépséget fogsz gyártani, aminek én nagyon örülök:oD

Dorottya írta...

Szépségesek lettek!
Dora! A gyapjú büdös vizesen! (szóltam.... mondtam Évinél is hogy büdi és megnyúlik egy kicsit.... hol voltál??? :-) )

Abile írta...

De gyönyörűűűűűű!

Anita írta...

Elkezdtem, már valahol a 20. sornál járok, és hibátlan eddig. :-) Ja és az új fonalat használom, majd viszem holnap, meg lesznek kérdéseim is, míg az A mintív végére érek, addig jó vagyok...
Sőt, most már kötésben is kezdem a MUK-kolást, mert még a próbasálam sincs kész, és máris kendőbe fogtam, de csak azért is lesz egy raindrop-om. :)

Jutka írta...

Szívfájdítóan gyönyörűséges a kendőd!

Barbi írta...

Hú, nagyon szép! Annyira egyedi a színe! :D

Dora írta...

Köszi lányok :)

Timi, akkor megnyugodtam, hogy mégis nyúlt :)

Dorottya, nem tudom hol voltam :-D De nem rémlik még most sem, hogy mondod :) De lehet, hogy csak épp nem figyeltem.

Névtelen írta...

Nagyon szép lett! Tisztára irigy vagyok, hogy már mindenki tud kötni rajtam kívül. :D

Melinda írta...

Nagyon szép lett!A színei ....oda vagyok érte!!

Dora írta...

Dóra, majd a közös RR talin megtanitunk kötni :)

Melinda, ugye milyen jó, pedig az elején nem voltam annyira biztos, hogy a végeredmény jól fog mutatni a szineit illetően. De szerencsére nekem is nagyon bejön :)