2009. augusztus 23., vasárnap

Iringó születésnapjára

Táska szemből
Masnija

Belseje

Végre vihettem Iringónak a szülinapi ajándékát. Na nem az én kezem munkáját dícséri a végeredmény, enyém csak a hímzés róla, mint bizonyára emlékeztek. A táskát Edit találta ki nekem, hogy milyen legyen, és varrta is meg. Nagyon szép munkát adott ki a kezei közül, itt is szeretném Edit nagyon megköszönni! A húgom, pedig totálisan oda volt érte! Azóta csak fekete-fehér cuccokat válogatott az öltözködéshez, meg rózsaszíneket :) És nagyon boldog volt minden nap, hogy sikerült megint nagyon hozzá öltöznie :)))))))

A fotók elég sötétek sajna, de azért remélem ki lehet venni rajta a lényeget :) Ja, és sajna nem volt időm megvasalni előtte, mert kicsit a postázáskor meggyűrődött, de húgom már megoldotta :)

9 megjegyzés:

Nina írta...

Tuti ajándék, nagyon nőcis, elegáns, nagyon tetszik :)

Liz írta...

Nagyon tetszik :O Én mindig is kíváncsi voltam, hogy hogy lehet egy hímzést belevarrni egy táskába, vagy egy párnahuzatba... szeretnék én is valami hasonlót régóta, de ez a kérdés még mindig aktuális. Tudnál segíteni nekem? :D

Abile írta...

Gyönyörű szép lett! Gratulálok mindkettőtöknek!

Laucica írta...

Nagyon jó!!! kezdem értékelni ezt a hímzést:)

Edige írta...

Nagyon örülök neki, hogy sikere volt a táskának és elnyerte a húgod tetszését. Kívánok neki így utólag is nagyon boldog szülinapot!

Timici írta...

szuper lett, nagyon tetszik!:o)

Melinda írta...

Igazán nagyon csinos darab!:)

Dora írta...

Hu, bocsi lányok, erre jól elfelejtettem válaszolni! Köszönöm mindenkinek a dicséreteket, de ez most itt leginkább Edité :)

Liz, sajna nem én csináltam a belehimzést, Editet kéne kifaggatnod. http://edige08.blogspot.com a cime, mert én sajna nem tudok varrni. Ezért is kértem meg Editet.

Ugye Laura, megérte megcsinálni azt a mintát :)!

Dora írta...

Na, nem belehimzést, belevarrást... már félrebeszélek.