2016. október 16., vasárnap

Aimee Stewart: A Stitch in Time SS (1)

Beleszerettem, és egyből bele is vágtam ebbe a szintén Aimee Stewart mintába. A Stitch in Timeba, ASIT rövidítéssel szoktak rá hivatkozni. Ebből az super sized verziót válaszottam. Elképesztően nagy lesz, annak ellenére, hogy 27 countos luganára hímzem, hogy kicsit kisebb legyen a végleges verzió.

Bevallom féltem ettől az anyagtól, hogy már annyira sűrű, hogy nem lesz jó hímezni rá. De semmi gond nincs vele. 

A minta viszont nagyon durva. Ez a jó szó rá. Annyira szanaszét van minden szín, hogy nagyon nehéz hímezni. De remélem egyszer elkészül :)

A furcsasága még ennek a hímzésnek hogy mivel a legnagyobb keretemre is csak fektetve fért el, ezért a mintaíveket mindig oldalt tartom, nem úgy ahogy az A4es papír állva van. És félek mindig hogy a jó lapot veszem-e mellé, mert így a bal alsó sarkával kellett kezdenem, és nem sorfolytonosan jönnek a lapok. 2 lap van így teljesen készen, egy kisebb, ami az utolsó sor, így a 92-es lap, és egy normális teli lap, ami meg a 79-es lapszám alatt fut. Most hímzem a 66-ost. Igy jön ki a sor :)


2 megjegyzés:

Dóra írta...

Megnéztem, hogy milyen lesz. Állati! Fantasztikus! Én is! Én is!
Ha készen leszel elkérem a mintát:-D

Dora írta...

Persze, megkaphatod a mintát :-D Százvalahány oldal :-D
Szerintem is állati jó, én is beleszerettem, alig vártam hogy megjelenjen, mert sokáig csak várni kellett rá :)