2010. február 7., vasárnap

Mirabilia: Day Nymph (2)

Mert Melindának megígértem :) Pénteken végre sikerült találkoznunk. Ami ugye nem olyan egyszerű, ha az ember lányainak kis gyerekei vannak :) Cappuccinoztunk, kávéztunk, felvittem az irodába Melindát :) Kár hogy munkaidőm volt, olyan jó lett volna még tovább dumálni. Teljesen be voltam sózva a Valdani fonalaktól. Péntek este már neki is álltam kipróbálni. Nagyon jó vele dolgozni, és nagyon jól fed, szerintem vastagabb, mint a többi ilyen fonal.
Aztán Melindának megírgértem, hogy szombaton megmutatom mit haladtam. Lefotóztam, de sajnos nem volt kedvem felrakni, úgyanis totál elszúrtam a lila részt :((( Ennek a zöld mellett kellett volna kezdődnie. Úgyhogy tegnap egy sort sem hímeztem :( Miért vagyok ilyen béna :(?!?!?! Ez egyébként 2 óra 20 perc eredménye volt. Csak úgy viszonyításnak. Mert rájöttem, hogy azért hiszitek, hogy villámtűm van, mert én esténkét 3-4 órát is hímeztem régebben. Amíg nem dolgozotam. Most hogy dolgozok ez a telesítményem. Napokat nem hímzek, mert erőm sincs hozzá. Remélem azért belerázódom majd :)

Múltkor
Most

7 megjegyzés:

Mónika írta...

Én is most készülök visszabontani egy részt:S
Nagyon becsapós hímzés. 3-4 óra olyan gyorsan eltelik közben, észre sem lehet venni.
A fáradtságot leszámítva hogy érzed magad a munkahelyeden?

Melinda írta...

:) Köszönöm, hogy megmutattad!:) Isteni szép ez a fonal meghímezve is! Azt meg sajnálom, hogy elrontottad!:(
Jó lett volna többet beszélgetni.:D Úgy egy jópár órával!!!:DDD

Jucus írta...

Azért látványos a haladás!
Én az új munkahelyemmel vagyok így: sokkal kevesebb energiám marad a hímzésre.

Dora írta...

Mónika, azt hiszem azt mondhatom, hogy összességében nagyon jó a melóban :) Van mit csinálni szerencsére. Rámbíznak csomó dolgot, ami néha kicsit ugyan frusztráló, de valahogy csak boldogulok vele, még akkor is mikor azt hiszem, hogy majd nem fog menni :-D. Jó hogy újra az agyamat használom. Nagyon jó érzés!

Melinda, naná, hogy több kellett volna, tényleg jópár órával :-D

Jucus, azt hiszem én azért fáradok le ennyire, mert most újra agymunkát végzek. Reméltem, hogy mostanra már jobban beleszokok, de még nem, pedig mostmár bő egy hónapja dolgozok. Remélem, hogy csak a tél az oka :-D aztán majd tavasszal újra belelendülök. Az a baj, hogy 1 órával korábban kelünk, igy muszáj korábban feküdnöm, és hát emiatt kevesebb idő marad a hímzésre. Igaz a gyerekek is korábban fekszenek, de akármeddig már nem merek hímzeni, nem úgy mint mikor itthon voltam velük. Akkor max a délutáni alvásukkor bepótoltam :-D

Timici írta...

találka miatt irigykedem, de jó is volt Nektek :o)
fonalak csodásak, hímzés is jól halad, én max. napi 1órát ha hímzek összességében, a 3-4órát csak álmomban:D csoda hogy nem haladnak a dolgaim?:/

dviki írta...

Timihez hasonlóan én is minidg irigykedem...hol ezért, hol azért. :DDD
Szerintem mondj fel a munkahelyeden és akkor csak hímezhetsz....a srácok úgyis már oviban,bölcsiben vannak...így tiéd lenne az egész nap! :DDDDD Na jó, csak vicceltem....hiszen a munka miatt is irigyellek. :)

Dora írta...

Na látod Timi, ezért mondom én mindig, hogy nem villámtűm van nekem, hanem több időt töltötök hímzéssel, mint általában az emberek.

Viki azért megfontolandó lenne ;) Mondjuk fél munkaidőben hímeznem kéne ;) Tök jó lenne :-D