2010. február 2., kedd

Cheburaska

Laurával találkoztam ma :) Korábban megkértem, hogy nem csinálna-e Kolosnak egy Cheburáskát :) Elvállalta, és még csak semmit sem kért érte. Szóval kénytelen leszek magam kitalálni valamit.
Pláne, hogy mekkora sikere volt ma! Nem bírtam ki, hogy a szülinapján adjam oda, annyira édes volt, és valahogy tudtam, hogy Kolos imádni fogja. Na mikor meglátott vele, már akkor fülig szaladt a szája! Aztán egyfolytában röhögött, ezzel játszik még most is. Ezzel akar aludni, meg az oviba is viszi majd be alváshoz :) Szerintem nem láttam még ennyire örülni semminek. Se egy vonatnak, se egy autónak, se egy villamosnak. Ki gondolta volna, hogy ilyen egyszerű dolog így megtetszik neki :) Ja természetesen most is azt nézik youtube-on.

Egyetlen baj van vele, hogy összevesztek rajta Botonddal :-D Ehhez hozzá tartozik, hogy Botond semmilyen plüss játékkal nem törődik, sohasem aludt semmivel, nem szeret semmit sem ölelgetni. Max engem :) Na hát rövid idő alatt akkora hisztit csapott, hogy nem nézheti meg, hogy ihaj. Aztán Kolos egy kis időre átadta, na végig szorongatta, odacsapott, ha Kolos vissza akarta kérni. Ölelgette, meg szorongatta a fülét, minden testérészét elmondta, hogy mi micsoda rajta. És természetesen nem akarta vissza sem adni.

Persze tök izgultam mielőtt találkoztunk Laurával, rájöttem, hogy én meg sem fogom ismerni :-D Hiszen nem igazán szerepel a képein :) De aztán rájöttem, hogy én annyit tettem fel, csak megismer már :-D Sajnos nem sokat tudtunk beszélni, mert nekem meetingre kellett rohannom. De olyan aranyos volt :-D Megölelt a végén, úgyhogy ugrándozva boldogan mentem vissza az irodába :)

Laura, köszönöm még egyszer! :)

Ja azt el is felejtettem mondani, hogy bent a melóban is nagy sikere volt. Többen is ismerték. Zé, Jani... :) Vagyim meg a meetingen jött oda, hogy hallotta fél füllel, hogy mindenki Cheburáskáról beszél, és elment megnézni az asztalomhoz :) Egyből mindenki az orosz nyelvtanulás régi szép idejéről kezdett mesélni :)

5 megjegyzés:

katha írta...

ez nem ér :o))))))))))
hol a fotó???
pusza

Timici írta...

ha tudtam volna, hogy szereted ha megölelnek, megölellek én is:D no majd legközelebb;o)
Cseburáskát megnéztem Lauránál, nagyon szuper lett, édi pofija van, nem csodálom, hogy Botondnak is kéne:o)))
én 10évig tanultam oroszul, alsóban naná, hogy Cseburáska is szerepelt a tananyagban, még lemezt is hallgatunk róla szóló dalokkal és meg is tanultunk párat, de sajnos már nem emlékszem rájuk, ahogy a 10év oroszra sem, pedig jól ment

Kriszti írta...

Először nem is tudtam, milyen a Cseburaska, halvány emlékeim voltak. Megnéztem Laura oldalát, nagyon édes lett!
A meséről itt írnak:
http://oroszorszag.blog.hu/2009/02/03/cseburaska_krokodil_gena_es_a_tobbi_kedvenc

Névtelen írta...

Én meg szégyen ide vagy oda, bár 10 évig tanultam oroszt, de fogalmam sincs miről beszélsz :DDD Megyek megnézem :)

Laucica írta...

:)) Örülök a sikerének, és nagyon tetszett a beszámoló, és mondtam, hogy nem kell cserébe semmi! Ez épp elég, hogy sikere van! És örültem a találkozásnak, izgultam, nem vagyok egy társasági lény, na.
Képeket meg nem szeretek feltenni magamról, mert nem szeretek fényképezkedni. Múltkor úgy jártam... a The Cross Stitcher "Reader Guest"-eket toborzott, hát jelentkeztem lelkesen, mire megmondták, milyen kép kell (nagy felbontású, egyenesen a kamerába nézős, stb). Minden képet átnéztünk, de semmit sem találtunk. A próbálkozás, hogy akkor helyben csináljunk képet meg teljes kudarcba fulladt. Úgyhogy nem leszek benne az újságban:))