2009. július 24., péntek

Sun ray shawl (1)


Újabb kendőt kezdtem :) De csak azért mert ki kellett próbálnom a tolnai gyapjút :) Ezt a sun raw shawl-t választottam, mert ez egyszerűnek tűnt. Na nem is bonyolult, csak sajnos nem birom még megjegyezni a mintáját. Nem is tudom, hogy meg lehet-e, mert nem annyira logikus. Nem ezt akartam először, de azzal nem jutottam dűlőre, még tárgyaljuk Dorottyával, hogy hogy lehetne megcsinálni, vagy átvarriálni amazt ;)
Egyébként nagyon jó ezzel a fonallal kötni. Csak ne lennének ilyen melegek, mert nem csúszik a kezemen a fonal :(((((

8 megjegyzés:

Jutka írta...

Már megint egy kendő?
Nagyon szépek. Használod is? A pirosat biztos (csak ne lenne ennyire meleg)
A melírozott ajándéknak készül?

Dora írta...

A piros húgomon már volt :) De túl meleg van még sajna ezekhez. Várnék egy kis esti hüvőset hozzájuk.
Nem tudom mi lesz a melirozott sorsa. Megkötöm, aztán meglájtuk. Húgom nagyon akarja, hogy neki kössek kendőket :) Mármint a 2. húgom, Iringó. Mert nekem 3 is van :)

dviki írta...

Egy ilyen kis vidám darabot magamon már nem (hiába öregszem;)), de a két kiscsajszimon el tudnék képzelni! ;)Kiváncsi vagyok, milyen lesz készen! :)

Timici írta...

nagyon szuper ez a fonal, már nekem is van belőle egy gombócom, mert nöné Gyöngyivel csere-beréltünk:o)
majd megkeresem melyik is ez a kendő, mert kíváncsi vagyok:D

Melinda írta...

:) Ezt a kendőt már én is nézegettem, nagyon tetszik! Kíváncsi vagyok, a tiéd milyen lesz! Bizonyára csecse!;)

Dorottya írta...

Dolgozom az ügyön... de még nem nagyon jutottam előrébb... :-/
Szép lesz....

Névtelen írta...

Látom megtaláltad a kedvenc mintámat:) Már én is nézegettem, csak még nem találtam hozzá olyan sárga fonalat, amit szeretnék. Feltétlenül hozd el megmutatni....

Dora írta...

Naná, hogy viszem! Bárcsak addig még tudnék haladni vele... majd meglátjuk...