2009. július 3., péntek

Mágnes tűtartó



Ime a Katától kapott tűtartom használatban! Szerintem nagyon jó, eddig halogattam, hogy használjam, de igazán megérte. Csak hát ugye sajna ennyi tűm van, a minta meg 50 színű, de így is sokkal több időt spóroltam.

Himzést ma nem mutotok, mert 1 estét tettem a Fasselbe, de azért nem éri meg lefotózni. Elkezdtem egy újabb oldalt. Eddig nagyon kitartó vagyok ;)
A kis Dimbe is böktem, de annyira nem látványos a haladás, az sem érdemelte ki a fotózást. Azt is majd legközelebb.
Tegnap nem is himeztem, mert a barátnőm mennyasszonyi ruhás fotóit tettem fel, amiket csináltam róla.

10 megjegyzés:

Abile írta...

Ajaj!! Veszélyes lehet nálad csak úgy leheveredni! ;o)) Jópofa dolog ez tűtartó! Így lehet venni készen?

Dorottya írta...

Nagyon jó a tűtartó. Gondolom nagyon praktikus is! Bár, amennyit én mostanában hímezgetek... azért lassan még tűre sem érdemes beruháznom.

Valikaa írta...

Nagyon jól néznek ki! Teljesen praktikus :)

Jutka írta...

A te egy estés hímzésed,nem kis teljesítmény lehet.
A tűtartó biztos nagyon jó egyszerűen kivitelezhetőnek látszik, (lehet összerakok egyet,) csak az a baj én azt az egy szem tűmet is elszoktam veszíteni ezt a sokat akkor,hogyan tudnám megőrizni.

CathlenKata írta...

Abile! Mivel én vettem annó , ha nem gond válaszolnék Dóra helyett.

Volt egy szuper boltocska, ami sajnos bezárt azóta, a tulajdonos rendelte meg nekem , mert nem volt neki raktáron. Aztán már azt hittem nem is lesz mikor megérkezett:-) Mivel dupla csomaggal rendeltem , megfeleztem Dórival, mert ő is nagyokat hímez akárcsak én...ja és 2 lap van 1 csomagba.

Arra a kérdésre, hogy most hol kapható nem tudok válaszolni sajnos:-(

Dora írta...

Abile, Kata megválaszolta a dolgot, sajnos én sem tudom hol lehet ilyet venni. Még Andieetól vette Kata régebben. DMCs gyártmány, úgyhogy ahol lehet dmc-s cuccokat kapni, ott lehet, hogy tudnak ilyet rendelni. De szerintem lehet házilag is ilyet késziteni, csak mágnest kell szerezni, meg kartont. A lukakba elvileg tehetnék levágott fonalakat is, de azt csak azért nem tettem, mert a gyerekeket igy is irritálják a lógó bigyók, aztán nem akarom, hogy lerángassák:) Egyébként a himső "sarkomban" van, oda elvileg nem mennek fel a fiúk :)

Jutka, én is egy csomó tűt elvesztettem már, pedig még tűpárnám is van! De valahogy mindig sikerül őket elhagyni.

Szerintem is tök praktikus, nem kellett volna eddig halogatnom a használatát. Sok időt megspórolhattam volna.

Lorix írta...

Nagyon jól néz ki! Tuti praktikus dolog! Köszi a fotót!

CathlenKata írta...

Hát én hiába mondogattam neked :-DDD
Most viszont örülök, hogy örülsz neki :-)

CathlenKata írta...

Az elveszett tüket én teleszkópos mágnessel keresem meg, vagy a fiam sasszeme látja meg :-D

Miaanya írta...

Köszi, hogy megmutattad. Szerintem én is szerkesztek egyet...egyszer.
Nálam a tűk a fotelben végzik. A drága kincsem szereti nagy gonddal belenyomkodni őket:)