2009. szeptember 8., kedd

Katától születésnapomra

Ma megérkezett Katától a szülinapi ajándékom! Nagyon telitalálat lett :))))))))))))))) Mentem ki épp Botonddal a játszótrre, mikor láttam, hogy a postaláda teteje félig nyitva. Na gondoltam belekukkantok, hátha ez azt jelenti, hogy dobtak be valamit. És igen!
Egy csodás nyaklánc, és karkötő lapult a borítékban! És nem akármilyen színben ám! Pirosban!!! :)))))))))) Nagyon jókedvem lett :) És itt akkor meg is mutatom, és köszönöm Katám! Nagyon szépet alkottál!

4 megjegyzés:

Melinda írta...

Hűha, nagyon csinos!:) Oszt illik-é a szép piros kendődhöz?;D

Dora írta...

Naná hogy illik! :)

Melinda írta...

Na azé'!;D Bár biztos voltam benne. Viseld egészséggel!:x

CathlenKata írta...

Örülök, hogy eltaláltam a kedvenced!
Viseld egészséggel.pusszancs