2011. január 29., szombat

Kannás RR kendő sajátom

Ezer éve visszakaptam Dorottyától a saját kendőmet, de mégis mindig elfelejtettem megmutatni. Az a helyzet, hogy még be kéne fejeznem, eredetileg volt egy tervem, hogy hogy fog kinézni végső formájában. De 2008 júliusában készültem el az első kannával a sajátomra, és hát bizony azóta már jó sok idő eltelt. 2,5 év után jutott vissza a kendőm, így meg elképzelésem sincs hova tettem a tervét. Abban sem vagyok biztos, hogy papírra rajzoltam-e vagy valahova számítógépre... valszeg a régi laptopon kéne keresgélnem, mert ugye ez céges, ennek meg másfél éve vagyok a gazdája, tehát ezen biztosan nincsen... na mindegy, valamikor neki kell állni előkeríteni. Jó lenne ha fel is lenne használva sok hímzős barátnőm keze munkája :)

1 megjegyzés:

Hesztia írta...

szerintem is kár lenne veszni hagyni, ha már ilyen szépen visszaért 2,5 év után. Kíváncsian várom, hogy mi lesz belőle :)