2011. január 8., szombat

European Bistro (3)

Újból kedvet kaptam ehhez. Igazándiból azért vittem ezt az ünnepekre magammal, mert készlet, kis helyen elfér, nem kell külön dobozokat, bobinákat cipelni. 
Nem tudom mi van velem, de mostanában nem érzek annyira késztetést az elkalandozásra. Na jó, január elsején felmerült bennem, hogy újba kezdek, újba kezdek, újba kezdek. De mikor este tök későn feküdtek a gyerekek, és ugye szilveszterezés után fáradtan voltam, és elővettem valamit, amihez aztán nem találtam egy fonalat, aztán nem volt jó az anyag, aztán egy másikat vettem elő, ahhoz megint hiányzott valami fonal, akkor bepánikoltam, hogy az nem lehet, hogy január egy hímzés nélkül menjen el. Úgyhogy mégis felkaptam az előző nap előtt hímzett Bistrot, és gyorsan hímeztem bele kicsit.

Nem nagy haladás, bár asszem látványosnak látványos, mivel tele volt félixekkel ez a rész. Az 5 szálas sötétkéktől a hajam téptem őszintén szólva. Én rámán hímzek, de olyan vastag, és annyira nem akart átjönni rendesen a 16-os aidán, hogy folyton szétlazult az egész, belöttyedt az anyag, ideges lettem csak tőle. Szerencsére annyira sokat nem hímeztem vele, de még van sajnos belőle bőven a kép jobb oldalán alul is.

 Így nézett ki fél évvel ezelőtt
 Mostani állás
Most hímzett rész közelebbről

15 megjegyzés:

Christine írta...

Issstenem de gyönyörű! Egyre inkább belátom, jól tettem, hogy beválasztottam az ezévi projektek közé:)))

Judit írta...

Nekem is benne van az ez éviek között!
Meseszép!

Dora írta...

Helyes, helyes lányok! Állati jó ez a kép szerintem! :)

xJuDesign írta...

Hááát, én is csatlakozni tudok az előttem szólókhoz :) Bár idén nem fog beférni az időkeretbe, de a szekrényben üldögélve türelmesen kivárja a sorát:)
Nagyon jól haladsz, csodaszép lesz!
Hamarosan én is mutatom a Twilight Bridge haladását.

Laucica írta...

Minden alkalommal elárulom, hogy gyenge pontom ez a kép, és nehezen tartom vissza magam, hogy ne kezdjek bele, mert úgysem haladnék, ehhh, de jó átjárni hozzád irigykedni kicsit, olyan nagyon szép!!!
(én is pont így voltam, hogy újat kezdenék, de mindig hiányzott valami, ezért én is egy régen megkezdett készletet böködtem, de nem bántam meg, annál kevesebb új projekt nő a nyakamra:))

Magdi írta...

Húúú, ez álomszép lesz! Milyen jól tettem hogy én is megvettem! A lányom lovacskás képe után biztos hogy ez következik, addig is jövök gyönyörködni a Tiédben!

dviki írta...

Ez igen! :-) Nagyon haladsz vele...te dolgozó nő! :-DDD
Jajj, de jó lenne ismét egy közös rendelés! ;-) :-DDDDD

CathlenKata írta...

Jól haladsz vele! Ez a kép nekem is nagyon tetszik, de mégis egy kisebbet választottam :-D (Bár abban is bőven van hajtépős fél x )

Dóra írta...

Állatira tetszik ez a hímzés. Ha nálatok járok mindig újba kezdenék. Most pl. egy DIM-re fájna a fogam, de erős leszek és inkább nem!
Ez viszont egyszerűen csúcs. Megmutattam ám Viktornak! Neki is tetszett:-D Én erről beszéltem, ő meg Péter linuxos könyvéről. Igazán jól megértettük egymást:-DD

Suzi írta...

Hú, Dóri, ezt imádom!!

Jutka írta...

Gyönyörű!
Szépen haladsz vele a színek csodásak.
Talán... egyszer....

Anita írta...

Nagyon jó lesz, várom a folytatást. :)

Timici írta...

szuper már most, a haladás lenyűgöző:o) és emelem kalapom, hogy nem kezdtél újba!;o)
ha netán rendeltek ki ne hagyjatok, annyi vágyam van és ha már hímezni nem is, de hörcsögölni nagyon szeretnék:oD:D:D

Hesztia írta...

jújj, de jól néz ki már most is! Épp ezért néztem be hozzád, mert megláttam az egyik blogon keretezve :)
http://lonestarstitcherandherramblings.blogspot.com/

Dora írta...

Hu, köszi lányok! :)))

De tuti jó ez a keretezett Bistro! De jó az illetőnek, hogy neki már készen van :)