2010. november 7., vasárnap

Gyógynövényes Sárkány RR (11) - Cikória

Ééééés ezzel is megvagyok! És úgy örülök, hogy nem ez volt az utolsó :-D Mert ezt szemenként kellett kontúrozni, és hát engem ez tényleg majdnem az őrületbe kerget. Irigykedtem is rendesen Vikire, hogy neki csak az a kevés kontúr jutott. Basszus így több, mint egy napom ráment a kontúrra... egy helyen lett is egy 3 szemes, mert véletlen elfeledkeztem magamról, és már későn vettem észre ahhoz, hogy kibontsam. Úgyhogy bocsi Anita, ennyi az én hibám, a virágban egyébként sehol nincs hiba, minden x az aminek lennie kell :) Úgyhogy remélem Anita tényleg táska lesz belőle, nem ér bekereteztetni :-D

Ebből az RRből már csak Dorottyáé van hátra, és az ráadásul nem kék lesz, és nem kell szemenként kontúrozni :) Jó befejezés lesz majd! 

Addig is itt vannak a képek, Anita holnap odaadom :) Ja és én nem vagyok jó kislány, nem is vasaltam ki :-D


7 megjegyzés:

Laucica írta...

Nem lenne fura egy ilyen minta táskára? Egyébként így egybe marha jól néz ki! Mindig ez a gondom az RR-rel, hogy nézem, nézem, aztán nem értem, de készen viszont nagyon hatásos!

Dora írta...

Anita mondta, hogy táskát akar ;) Szerintem kicsit méretes hozzá egyébként. De nem ilyen táska táskát, hanem ilyen szatyorféle rémlik nekem, hogy azt szeretne belőle Anita csinálni :)

Anita írta...

De jó, el sem hiszem, hogy készen van! :))))
A keretezést nem tervezem, úgyhogy ezer hála a szemenkénti kontúrért. Várom a holnapot, hogy kézbe vehessem.

Judit írta...

Nagyon jól néz ki, így egyben! :)

schzsuzsa írta...

Ez gyönyörű! Dóra, ezt milyen anyagra hímeztétek?

Dora írta...

Köszi lányok! :))

Zsuzsa, ez épp hubert vásznon van, az olyan 18as aida sűrűségű kb. Elég vastag szálú vászon, de én szeretek rá hímezni.

Sokan, sokfélét választottunk egyébként anyagnak, épp én is ugyanilyet :), ha kíváncsi vagy rá, akkor a közös blogon meg lehet nézni őket: http://gysrr.blogspot.com

dviki írta...

Megint gyors voltál! :-)))
Hihihi...igen én ezen a kendőn kivételesen jól jártam a kontúrral. :-D