2010. november 1., hétfő

Dimensions: Trimming the Tree Stocking (3) - készen

És tadam! Készen van! Már napok óta! Vagyis már vagy három napja. Csak sosem volt időm, meg fény, meg stb, hogy fotózzam. Most sem volt, de gondoltam ha most nem mutatom, akkor jövő hétig tutira nem...
Szóval készen van, már csak készre kell varrni. Persze előtte nem ártana kimosni, kivasalni. Ez egy külön művelet lesz. Azért remélem, hogy azt megcsinálom december 6-ig :-D
Múltkor itt tartottam, kb 2 hete

Most :)






15 megjegyzés:

Kriszti írta...

De aranyos lett!!!

Judit írta...

De jópofa! :)

Christine írta...

Gratulálok:D Nagyon helyeske lett! Botond még nem látta, ugye?

Anita írta...

Nagyon jó lett! Botondnak is biztosan tetszeni fog. :)
A maradékra pedig még van egy hónapod, csak sikerül addig összeállítani. ;)

Hesztia írta...

hatalmas gratula a kitartásért!!! :)
Nagyon jó lett, és most már végre mindenkinek van a családban miki-csizmája :D

Timici írta...

szuper! szuper! tudtam, hogy tutira készen leszel vele, de hogy ilyen hamar!:o) le a kalappal:o)
én még sehol sem tartok csizma ügyben, persze még lehet hogy előveszem, de csak hogy bökjek bele idén is:o)

Jutka írta...

Időben elkészült a hímzés és nagyon jóóó!
Az összeállítás is megy csak rá kell hangolódni:)

CathlenKata írta...

Szupergyorsan kész lett.
Azt hiszem mindkettőnkre ránk férne egy kis varrógép hangolódás, mert még én sem állítottam össze a csizmát.

Klaudia írta...

Nagyon szuper lett! Ugye, hogy tudunk mi csak egyet is hímezni!:DDDD

Delfike írta...

Nagyon aranyos lett!Tudom ha összeszeded magad sitty-sutty készre varrod! :)

Patty C. írta...

I love the snowmen !! Too cute

Dóra írta...

Csúcs! Ügyes vagy, hogy befejezted!!!

Barbi írta...

Mennyire cuki ez a minta! :DD

Dora írta...

Köszi lányok! Thanks Patty!

Dóra, meg is lepődtél igaz, hogy kitartottam ;) :-D

Dora írta...

Christine, hát elvileg láthatta Botond :) De szerintem nem tudja úgysem még, hogy mire való :) Majd Mikuláskor megérti :)