2010. július 10., szombat

LHN Cappuccino (1)

Annától újra kedvet kaptam ehhez, hogy ezt elővegyem. Egy újabb csészike készül, csigatempóban.

Az előző csészike már jó régi darab :-D 3-asával akarom majd kereteztetni, szóval elég lenne most csak ezt meg még a 3. kávésat megcsinálni, és már mehetne is keretezőhöz, de nem tudom, hogy ez lesz-e a terv. Most a jövő héten jó lenne ezt befejezni, meg még egy gyógynövényes RR-t és akkor szabin leszek, és inkább csinálom a Zsinagógát, mert több időm lesz talán végre rá. Hát majd meglátjuk.
Képek enyhén életlenek... de ennél a gyógynövényes lesz mindjárt a rosszabb :-D Azt is mutatom a következőben :)

 

3 megjegyzés:

Emese írta...

Nagyon tetszenek nekem is az LHN csészék, remélem a Bistro meg a Zsinagóga meg egyebek mellett ezek is elkészülnek mind és mutatod majd együtt keretezve : )
Jó sok hímzéssel teli szabit neked !! : ))

Dóra írta...

Hmmm... Hiába vannak meg a fonalaim, passzolom mikor állok neki. Inkább nézegetem Nálad és Annánál:-DD
Mindent bele!

dviki írta...

Nekem meg nincsenek fonalaim hozzá! :-(
Mert ugyebár volt egyszer egy kósza felvetés, hogy esetleg kihímezzük SAL-ban, de valaki!(vajon ki?) galád módon egyedül, szó nélkül, titokban belekezdett a hímzésbe! :-DDDDDDD

Szépséges egyébként....és nagyon irigy vagyok! :-)