2010. július 27., kedd

Gyógynövényes Sárkány RR (11) - Metélőhagyma

Megcsináltam soron kívül ezt is :) Jó letudni, kicsit sok már az RRekből. Ezt így is halogattam... Miának készült, hubert vászonra. Tök fura volt rá hímezni Anna vászna után.

Nem tudom még hogy továbbadjam-e vagy javítsak rajta, mert van benne egy kis hiba...Csak nem tudom hogy javítsam, sajnos csak most tűnt fel, és a rossz minőségű mint a hibája...

Nagyon melós volt egyébként ez a növényke, sokkal több időbe telt, mint a többi. Még jó, hogy szabin vagyok, így tudtam vele haladni.

Metélőhagyma
 És egyben... a rámám nyoma meg mindig ott van :-D

6 megjegyzés:

unikat írta...

Nem tudom mi lehet benne a hiba.. én totál el vagyok tőle ájulva. Egyszer majd én is de szeretném ezt a mintát is!

Dora írta...

Örülök ha nem látszik. A bal virágnak sötétkék helyett fehér a közepe...

Kriszti írta...

Szép lett, Dóra!:-))

rosalia írta...

I love this cross stitch. The flowers are so cute!Great work!

Névtelen írta...

Szerintem nem látszik a "hiba". Engem érdekelnének az RR-ek. Hogyan lehet bejutni ebbe a körbe?

Dora írta...

Köszi Kriszti!
Rosalía, thank you! :)

Bodjas, ennek szerintem sok módja van. Itt épp az volt, hogy Klaudiának tetszett ez a minta, és pár ismerős - neten és/vagy személyesen ismert - lánynak írt, hogy van-e kedvük hozzá. Volt aki nem akart, és kerestünk újabb embereket hozzá.
Az xszemes.hu-n nem tudom mennyire mennek még ezek, ott sokszor volt indítva úgy RR, hogy bárki jelentkezhetett, nem kellett senkit ismerni. Valaki felrakott egy mintát, hogy szeretné RRben csinálni, és aki akart jelentkezett, ha volt még hely.
De akár te is indíthatsz, jelentkezőket várva. Szerintem számos lehetőség lehet.