2010. január 25., hétfő

Kötős vallomás

Melindának ajánlom bűneimet :-D

Az első megkezdett kötésem, Aeolian. Csak az utolsó chart hiányozna. Megakadtam vele, mert a leírás értelmezésre szorult, így aztán abbamaradt.

Egy Alyssum. Talán a fele már meg is van ;) Mármint sorok számát tekintve.

Itt kettő is van egy tűn, mivel nem volt elég :-D Az egyik egy Kiri, a másik egy stóla lesz :)

Ez egy nyakmelegítő kezdemény, ami lebontásra vár. Ugyanis túl kevés volt  a szem a tűhöz képest, ezért állati laza lett. Nem tetszik.

Egy O'whale vagy mi is volt a neve. Ez 3x ismételt chart, még kell belőle 33 :-D meg a kerete :-D

Egy fekete fehér pompon sál. Valószínűleg sokkot kaptam a sok sálkötéstől :-D

Ezért külön jó, hogy van mégegy belőle :-D

Poncsókezdemény. Még nem tudom mi lesz a sorsa, mert a nyakát zoknikötőtűkkel kéne megcsinálnom, amihez Dorottya adott is eszközt, de nem vitt még rá a lélek, hogy kipróbáljam. Emiatt a többi részével viszont nem haladtam, mert nehogy kárba menjen nekem a végén...

A pulcsim háta

Újabb stóla, egy Melindától vásárolt fonalból :)

És egy Titánia, amibe totálisan belezavarodtam... nem tudom mi lesz vele, pedig szeretném megcsinálni.

Asszem vége. Ennyit találtam a kiszobában. A felgombolyított fonalakról pedig ne essen szó :-D

11 megjegyzés:

Kriszti írta...

Hűha, mennyi!!:-) Szépek a színek! S hogy tudod követni, épp hol tartasz?

Dora írta...

Hát a kendőknél a mintapapíron felírom, hogy hol járok, de pl az Alyssumot meg a Kirit azt fejből tudom, szóval csak megnézem, hogy hol tartok és simán folytatom.
Meg hát azért mindig igyekszek valamelyik chart végén abbahagyni :)

Melinda írta...

És Melinda itt is van gyönyörködni!:))) (Egyébként Helen-Évának a "bűne", hogy mutogatnod kellet, ő agitált...;D Nagyon köszönöm, hogy nem szégyenlősködtél!:x:x:x/
No, kérem! Az összes kezdemény nagyon tetszik, igen ígéretesek!!!
Az O'whale (vagy mi szösz) csodás színekben pompázik!
A nyakmelegítőd nekem is lazának tűnik, sajnos.
Az egyszerre-két-dolog-egy-tűn megoldáson nagyon jót kuncogtam, micsoda elmés megoldás!:D
Az Alyssumos fonaladdal én is elkövettem már egy kendőt. Neked nem fog a fonal?
Az Aeolianban csak van valaki, aki segítene neked, nem?;)
A saját fonalkámat meg jó viszontlátni, remélem, még mindig szereted...:)
Szóval: nagyon szép minden, úgyhogy hajrá!!!
(Bocs a hosszú léért...:S)

Jutka írta...

Szépséges bűnök öröm rájuk nézni, ezek a színek, minták és formák.

Dorottya írta...

:-)
A kis M.U.K..... :-)
Szépek...
...lesznek majd 1x, készen is!!!
Látod...nem rajtam múlt a poncsó.
Amúgy nem ördöngösség, bátran használd a zoknikötöket!!! ...de segítek is szívesen....

Kriszti írta...

Mennyi szépség! Csak ügyesen.

Titániával mi a baj? Nem tudok segíteni? Én az ősszel megkötöttem... És tervezem, hogy újra megkötöm tavasszal.

Dóra írta...

Na erre mondom, hogy ez duuurva. De legalább neked van helyed dugdosni a bűneid az urad elől:-DD
A pulcsit már el is felejtettem, pedig tudom annyit röhögtem azon, mikro elkezdted, hogy Péter azt kérdezte:
-Már kötsz is?

helen írta...

Micsoda szép fonalak :))) És milyen sok szép megkezdett munka ;))) Köszi a fotókat én is!

Dora írta...

Melinda, de nekem is fog a fonal. Nem tudom látszik-e épp a kötőtű vége is a képen, de szép szürkésre megfogta :(

Kriszti, nem tudom pontosan mi a baj a Titániával. Egész egyszerűen nem lesz meg a megfelelő szemszámom a tűn. Azt gyanítom, hogy bezavar ez a sok fordított kötés a első oldalon, és amikor a hátoldalán megyek vagy szaporítok valamit, vagy elvesztek valamit. Mert mire a következő sor jön, már nem jön ki... Elméletben kijönnek, szóval nem azzal van baj, hogy rosszul kötöm le, hanem a visszaoldalon szúrok el valamit folyton... úgyhogy most random korrigáltam bele, hogy kijöjjön, de lehet, hogy meg fog látszani... de nem jöttem rá, hogy hol van elszúrva. A többi kendőnél már ránézésére észreveszem a hibát, de ez túl bonyolult ahhoz.

Azért köszi mindenkinek a dícséretet, még ha épp ez egy bűnös vallomássorozat volt :-D Éva, neked is szívesen :) Néha nem árt egy kis vallomás :-D Csak keresztszemesről ne tegyetek fel ilyen kérdést :-D

Dóra :-DDDDD

Dora írta...

Ja, Melinda, még neked akartam írni, hogy már megvan a megoldás az Aeolianra, csak mire meglett már elkezdtem ezt azt az ezer másikat, így sajnos nem jutottam oda, hogy azt befejezzem :-DDDD

Timici írta...

naaaagyon szépek! olyan kis ügyes vagy! a MUK meg ne zavarjon, ha épp máshoz van kedved miért ne! olyan rövid az élet, legalább a hobbynkban csináljuk azt amihez kedvünk van;o)