2011. március 5., szombat

Lanarte - Fuchsia in watercolor (1)

Tavaly tartottam egy közvélemény kutatást :) Emese utolsó szavazóként felhozta a Fuchsiát az első helyre, a Sara Moonal holtversenybe került így. Na de nem emiatt vettem ám elő :)

Történt ugyanis, hogy Dóra meghívott hozzájuk. Én épp befejeztem a Mirabilia SALból egy nőcit, és gondban voltam mit is vigyek magammal a hímzős estére. Elkezdtem az egyik dobozomban kotorászni. Először az LHN kávés-teás sorozata akadt a kezemben, amit szívesen vittem volna. De annak máshol voltak a fonalai, mert azok selyemfonalak, ezért tovább túrtam. És akkor a kezembe akadt a Fuchsia. Ami ugye ott készen összecsomagolva volt, hiszen ez készletben van meg nekem. Végül döntöttem, nem kerestem tovább hanem ezt vittem magammal. Olyan régen megkezdett munkám ez, hogy ezen a blogon csak a közvélemény kutatáskor szerepelt szerintem. Valamelyik szülinapomra kaptam még az uramtól a készletet. Még Botond nem volt meg, és nem is voltam terhes vele, szóval ennek már legalább 5 éve. Ja, olyan 2006 lehetett. Hát most újra belefogtam, és a két lapból az egyik ezennel ki is lett végezve.
Itt jártam a múltkor vele
Most pedig került bele egy kis zöld, meg egy kis rózsaszín
És ilyen egyben

16 megjegyzés:

Jutka írta...

Húú...., de szép lesz!
Úgy gondolom a színek is befolyásoltak a választásnál, ugye elég volt a téli szürkeségből, és kis vidámságot visznek ezek a színek a mindennapokba.

Laucica írta...

Imáááádom ezt a készletet, tuti hamar kész lesz és nem bánod meg, hogy elővetted, amikor már keretezve fog a falon lógni! Gyönyörű:)

Magdi írta...

Gyönyörű szép, a Lanarte képeket imádom!

Clinique-Bogi írta...

Imádom ezt a képet. Talán egyszer majd én is... :-)
Fantasztikus színei vannak.

Wassernixe írta...

Fúúú, ezt a képet én is nagyon szeretem, talán majd egyszer ki is hímzem. Addig remélem sok képet láthatok majd róla nálad :)

Judit írta...

Gyönyörű!
Én is, én is! :))

Emese írta...

Jó döntés volt elővenni, csak így tovább és nemsokára kész lesz ! : )

Timici írta...

valóban ilyen rég lett volna, hogy elkezdted??? emlékszem mikor vetted;o) nagyon szépséges már most! hamar lenyomod ezt is ha ilyen tempóban haladsz:o))

Dóra írta...

Annyira szép! Még mindig úgy de úgy szeretem ezt a mintát!

Suzi írta...

Én pont erre szavaztam! Hajrá!! Csodás lesz!

xJuDesign írta...

Fantasztikus ez a munkád (is) :)))
Én nagyon jók az ilyen csajos-hímzős délutánok/esték :)

dviki írta...

Ez annyira szép,imádom a színeit! :-)
De hát ami neked tetszik az nekem is tetszik. :-D
Valami ilyesmibe is bele kellene nekem is fognom. :-)

Hesztia írta...

magam is erre szavaztam a "közvéleménykutatáskor", úgyhogy most irtóra örülök, hogy előkaptad :D

Dora írta...

Köszi lányok!
Azóta is haladgatok vele, csak nem valami sokat :S

És igen, imádnivalóak a színei :)

boci írta...

Ez nekem is nagyon bejovos, mikor lesz kesz? :)

Dora írta...

Remélem nem sokára :)
Rajta vagyok az ügyön :)