2010. április 18., vasárnap

Na mi lesz ez?

Rossz kedvem volt valamelyik nap, hát új dologba kezdtem :-D És 1x1 szálra vágytam, ezért lesz ez :) Mert nem olyan kicsi ám a minta. 

Az anyag 25 countos vintage tea lugana. A fonalak WDW meg TGA. TGA csak azért van benne, mert épp nem volt Ritánál, amikor menten bele akartam kezdni, de annak már jó ideje :-D Igy is egy fonalat valahova tökre elkavartam... vagy csak azt hittem, hogy van belőle?! Nem tudom. Na mindegy, majd kitalálom, hogy mi legyen vele, van mit hímezni még nélküle is.

Na tudja valaki, hogy mi lesz ebből? :)

8 megjegyzés:

Melinda írta...

Nekem fogalmam sincs, de nagyon ígéretes!D

Jucus írta...

Sajna, én sem tudom, de tetszik, amennyit látok belőle!

Kriszti írta...

Nem tudom, mi készül itt, de nagyon jók a színei!:-)

Anita írta...

Én tudom, de nem mondhatom. ;) Minden esetre nagyon tetszik, annyira szépek színei (is)!

Hesztia írta...

Remek színei vannak, nem csoda, ha elcsábultál! :)

CathlenKata írta...

Én látom mi ez , egy MUKK :-DDD De nagyon szépséges a színe, úgyhogy húzz bele.

Barbi írta...

Én személy szerint nem tudom, de gyönyörű kis részlet! :D

Dora írta...

Hát látom, nem sikerült kitalálni :) Sebaj, akkor elárulom, hogy Blackbird Design: Very fine sampler-e lesz :)

Jó, persze Rita kitalálta, na de ő előnnyel indult ;) Hiszen tőle vettem a mintát is, meg hozzá mindent :)