2009. december 1., kedd

Erősen gondolkodom

Az a nagy helyzet, hogy a Botondnak szánt mikuláscsizmát nagyon utálom csinálni. Keresgéltem, de valamiért hiányzik a blogomból a kép arról. Pedig biztos emlékeztek, ilyen előfestett anyagon van, és 3 szállal kell rá hímezni. Utálom csinálni, és legfőképpen azért, mert csúnya a végeredmény. Idén eszembe sem jutott elővenni, és mivel már mindjárt Mikulás van, ezért tök fölösleges bármit is törődnöm vele.

 Ez volt a legutolsó állapot (bal oldal)

Na közben sikerült levadásznom az nls-s topikról, ott tettem fel róla valamikor tavaly decemberben képet.
Úgyhogy nézegettem, hogy mire cserélhetném. Szeretném, ha ez is Dimensions lenne, mert a másik három az, és akkor legyen nagyjából egységes stilusú mind. Kinéztem egy tök egyszerűt, legalábbis annak tűnik. Talán egyszer majd megrendelem...

Trimming the Tree Stocking Dimensions


18 megjegyzés:

Hesztia írta...

Nagyon helyes mindkettő!!! :) Jó választás volt, de igazad van, ha utálod csinálni, úgysem készülne el soha... nagyon vidám ez az új, helyesek ahogy egymáson ágaskodnak :DD

unikat írta...

Ez a "tök egyszerű!" fantasztikus!
Ezt én is akarom majd egyszer.

Timici írta...

én annyira nem útálom csinálni, csak épp időm nem volt rá:S de a 3szállal hímzés tény, hogy nem teszi vonzóvá, no meg az sem, hogy az anyag nehezen hímezhető és nem mindig lukra esik az X csücske:S
amúgy szerintem nem olyan rossz a tied;o) az új választásod viszont szuper édes, na ezt én is szívesen elnézegetném;o)
fenyőfaszoknyád hogy áll???

norcsella írta...

Ez a kedvencem. Majdnem meg is rendeltem Évától, amikor akció volt októberben. Szólj, ha megszereznéd esetleg. Rám kettő csizma vár két éve a csomagolásában. Talán jövőre. :o)

Melinda írta...

Tetszik a választottad!:)
A jelenlegi meg... hát, ha utálod, akkor inkább hagyd.:x

Anita írta...

Nagyon jó az új választás! :)) Másikba meg érdemes több energiát ölni, ha úgysem fog tetszeni a végeredmény.

dviki írta...

A napokban, hogy közelegnek az ünnepek eszembe jutott ez a "projekted".:)
Gondoltam is, hogy megkérdezem, hogy állsz a Mikuláscsizmával és a fenyőszoknyával.:DDD
Én most már simán félreteszek egy hímzést, ha pár nap hímzés után sem jön meg hozzá a lelkesedésem! ;)

Kriszti írta...

Nagyon szép az új "áldozat". Én pár hete megtapiztam ezt a mintát majdnem kész állapotban. Nagyon tetszett nekem is.

Dora írta...

Viki, ez az első olyan vásárolt dolgom, amire úgy nézek, hogy talán sosem fogom megcsinálni. És nem is a mintával van magával bajom, hanem ezzel az előfestett anyaggal.

Örülök, hogy másnak is tetszik a kiszemeltem :-D Nekem ez tök új, most botlottam bele. Igazándiból azt néztem, hogy valami egyszerűbbnek tűnő legyen, mert az enyém az pl 18-as aidán van, de a csizma ugyebár ugyanakkora, mint a 14-es aidások... szóval melóztam vele rendesen.

Nóri, szólok, ha vásárlásra adom a fejem :-D Még nem döntöttem el, idén biztos nem csinálnám már, de nem hagyhatom jövő ilyenkorra a vásárlást ;) Kolosét asszem annak idején egyhuzamban lenyomtam, és 2 hónap alatt lett kész... Szóval kell rá időt szánni.

Faszoknya.......... :-DDDDDDDDDD
Ott meg az anyag méretével van bajom, hogy beterit az egész, és leszakad a kezem az egésztől. De azt egyszer meg fogom csinálni!

Laucica írta...

A Dimensions tapasztalom az, hogy egyszerűnek csak látszik:) Naggyon helyes ez a hóemberes! A másik nem látszik annyira vészesen rondának, képen legalábbis, de az tényleg biztos, ha utálod, akkor sose lesz kész.

Dora írta...

Laura, oké, csak úgy értettem, hogy van különbség dim, és dim között is, pl az én csizmám ez volt: http://1.bp.blogspot.com/_uCeGaQ-fHD0/SaKdt5OJgFI/AAAAAAAAFUQ/6PNqP-HXDFk/s320/doramikicsizma20061222.JPG, mig Kolosé meg ez: http://2.bp.blogspot.com/_uCeGaQ-fHD0/SaKoFfE02EI/AAAAAAAAFaY/PKdxuw0nQF0/s1600-h/kolosmikicsizma.jpg
Utóbbival 2 hó alatt végeztem, előbbi meg jóval több volt ;) Csak a bal oldali karácsonyfán kilencven valahány francia csomó volt :-D

Dora írta...

Az enyémet rosszul linkeltem, itt van nagyobba: http://1.bp.blogspot.com/_uCeGaQ-fHD0/SaKdt5OJgFI/AAAAAAAAFUQ/6PNqP-HXDFk/s1600-h/doramikicsizma20061222.JPG

Judit írta...

nagyon helyes az uj valasztott. szerintem, ha vmit utalsz, nem hiszem, h meg fog jonni a kedved vmikor is hozza. ;)

gromine írta...

Nagyon aranyosak a hóemberek,nekem a másik is tetszik...

Timici írta...

nekem ez a kedvencem:
http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi?db=zoom&uid=&Prod_Code=44585&ww=on&do=search_results
egyszer jó lenne megvenni és megcsinálni:o)

Melinda írta...

Az új kiszemelted nagyon aranyos!
Szerintem meg próbáld befejezni,ha már ennyit dolgoztál vele!:)

Laucica írta...

Óóóóóóóóóóóóóó, beismerem, a te csizmádhoz képest tényleg semmiség az a hóemberes! Anyám, de gyönyörű az a kép....nyüssz-nyüssz-nyüssz!!! igen, azért a Dimensions az Dimensions...

Dorottya írta...

..én is ezt néztem ki, "beszéltünk" is róla. :-). Csak aztán rájöttem, hogy idén már esélytelen... majd jövőre. Szólj ha rendelünk!! ;-)