2009. november 14., szombat

Dusha Béla - Élő Zsinagóga (1)

Apukámnak megjelent a legújabb könyve, Élő Zsinagóga címmel. A könyve borítóján szereplő képet szeretném neki meghímezni. Mivel nem vagyok valami jókedvű mostanában ezért a csupa fekete hímzése pont nekem való :-D Mondtam neki, hogy 5 évnél hamarabb tuti nem lesz kész :-DDDD 

A könyv, és mellette a megkezdett hímzés
 

Közelebbről így mutat a nagy feketém :)
 

25 countos anyagra hímzem. Épp akadt itthon egy megfelelő méretű vanila Lugana. 1x1 szálon természetesen, és 1 szállal. A fonalaim még nem érkeztek meg hozzá, de már bármikor itt lehetnek. Szerencsére fekete akad itthon azért ;) Az alsó sáv az majdnem tiszta fekete, kis sötétkékkel "tarkítva" :-D 28 tekercs fekete kell hozzá. ;)

20 megjegyzés:

Melinda írta...

Gratulálok apukádnak/apukádhoz!
Szép lesz a kép nagyon - ha egyszer majd elkészül. Nem semmi meló!:)

Kriszti írta...

Szia Dóra!
Miért nem vagy jókedvű?
Jó nagy munka lesz ez is!

Dora írta...

Szerintem is jó lesz :) 600x600as lesz a drága :-D

Kriszti, totál fáradt vagyok folyton :( Szeptember közepe óta már a szabijaimat töltöm, de azóta mindkét gyerekemet műtötték, a kicsit szoktattam be a bölcsibe, aztán beteg lett. A nagyobbikat csütörtökön műtötték, most kb 2 hétig ki sem tudok vele mozdulni. Közben a kicsit nem tudom hogy hordhatnánk bölcsibe, mert nem tudok érte menni a nagy miatt. A kórház egy rémálom, és nem csak mert a saját gyerekem ott van, én minden mástól is kikészülök. Estére többnyire már nincs erőm himezni, csak arra gondolok milyen jó lenne... vagy simán elaszok hétkor a földön, és észre sem veszem, hogy a férjem lerakta a fiúkat aludni.
És másfél hét múlva megint műtik a kicsit... ezért meg nem akarom kihagyni a bölcsit sem, mert félek kezdhetném újra a beszoktatást. És aztán lassan melóba is visszaállok. Jól elképzeltem azt is, hogy majd előre tanulgatok, olvasgatok hogy ne menjek tök hülyén az első nap... hát nem sokra jutottam eddig...

Névtelen írta...

Te órült! :DDDD

Kriszti írta...

Szia Dóra!
Elhiszem, hogy fáradt vagy, kimerítő napjaid voltak.
Nekem a kislányomat az óvodából a munkahelyemre (gyerekbarát) egy gimnazista lány hordja,sőt, már a fiamnál is ezt a megoldást kellett választanom. Ez a lánynak 30 perces elfoglaltság,neki jól jön a zsebpénz (200 Ft/nap), nekem meg a nyugalom, hogy számíthatok rá.Ezt ötletként írtam...
Pihenj sokat!!

Laucica írta...

Hogy te mekkora mazochista vagy, hogy egy ilyenbe belevágtál:D Viszont a kép és a könyv is gyönyörű, ebből kifolyólag feltételezem, a hímzés sem lesz piskóta!
Jobbulást a porontyaidnak!!!!

Timici írta...

gratulálok apukádnak a könyvéhez és a lányához, hogy ekkora giga képet kihímez majd neki,o)

Judit írta...

Aztamindenit!!! 600x600-as lesz??!! Le a kalappal előtted!
Jobbulást az apróságoknak!

Dóra írta...

Baromi jó fotó a zsinagógáról! Milyen rég jártam Szegedem:(((

Mazochista vagy! Kíváncsi vagyok meddig bírod majd a feketét!

unikat írta...

Úristen! Ekkora munkát!
Apudnak gratula, neked kitartást, a gyerkőcöknek mielőbbi felépülést kívánok!

Dora írta...

Klaudia köszi :))))))

Kriszti, valami ilyesmi kéne tényleg. Már korábban is gondoltam rá, csak mivel nem volt rá tényleges szükség, nem kerestem senkit. Aztán amikor meg sos kellene, akkor meg ugye nincs senki. Hogy kerestél egyébként erre valakit? Ismerős a gimnazista lány, vagy teljesen ismertelenül kezdett nektek segiteni?

Laura, tudod, hogy én ezekre bukom :-DDDDD Nagyon jó lesz egyébként a himzés, nagyon tutin kijön az egész épület. Ráadásul szeretem az épületeket, szóval ez külön jó :)

Timi, Judit, Marcsi köszönöm!

Dóra, majd ha találkozunk elviszem a könyvet. Szerintem eszméletlen képek vannak benne, tuti tetszene nektek is.
A feketét addig nyomom amig tart a kedvem :) Remélem most megy egy ideig :) De tuti beleunok ebbe a részbe, majd akkor ugratok :)

Kriszti írta...

A gimis lányt a gimiben "találtam"(eddig mindkettőt), azaz megkértem az egyik ofőt, szóljon az osztályában, hogy lenne egy ilyen lehetőség...

katha írta...

Szívből gratulálok Apukádnak!
Te meg pihenj sokat!
Csorog a nyálam az újabb munkádért is :))

Delfike írta...

Szééép nagy lesz a hímzésed :)
Apukádnak gratulálok!!!

Barbi írta...

Én is gratulálok a szép könyvhöz! :D
És hajrá a hímzéshez! :D

dviki írta...

Te tényleg nem vagy normális!!! :DDDDDDDDDDDD Megint egy ekkora képbe belebökni. :O :DDDD
Azért várom a folytatást, mert a végeredmény tuti nagyon szép lesz (remélem másik színt is fogsz majd böködni a feketén kívül ;))) )!

Valikaa írta...

Hú gyönyörű lesz, nem semmi mikbe büküd bele a tűdet, csak ámulok mindig :)

Dora írta...

Köszi lányok :)

Az a helyzet, hogy én valamiért imádom ezeket a nagyokat :)

Mónika írta...

Gyönyörű a kép, az embernek leesik az álla a csodálattól!

Dora írta...

Móni, köszi szépen! :) Szerintem is nagyon jó a fotó.